demo

slider1 slider2 slider7a slider5 slider3 slider6a slider4a
preload image preload image

Profesjonalizm i doświadczenie

ponad 1 000 klientów i 20 tysięcy pojazdów obsługiwanych od 10 lat - najstabilniejsza współpraca na rynku

Najkorzystniejsza relacja funkcjonalności do ceny

zaawansowane urządzenia monitorujące GPS i rozbudowane oprogramowanie w konkurencyjnej cenie.

Zaawansowane funkcjonalności

szeroka gama opcji podglądu zdarzeń oraz generowania raportów, w tym raportów definiowanych przez klienta.

Wysoka szybkość i stabilność działania

stabilna, lokalna aplikacja minimalizująca konieczność komunikacji z serwerem danych.

Niskie koszty komunikacji GPRS i roamingu

zastosowanie inteligentnego algorytmu przesyłania danych z urządzeń monitorujących GPS w pojazdach.

Elastyczność współpracy

dostępność wielu opcji abonamentu i długości umowy oraz możliwość skorzystania z opcji przedpłaconej.

Bezpieczeństwo danych

zastosowanie najnowszych rozwiązań bezpieczeństwa systemu i transmisji danych między aplikacją a serwerem.

Z archiwum - Bukareszt, 28 stycznia 2009 r.
W roku 2008 firma SAS Group ugruntowała swoją pozycję na rynku monitoringu GPS pojazdów osiągając obroty 1,39 miliona Euro (wzrost 22% r/r) przy wypracowaniu zysku na poziomie 105 tysięcy Euro. Pod koniec 2008 roku Grupa SAS mogła cieszyć się 220 klientami swoich rozwiązań zarządzania flotą (ponad dwukrotny wzrost).
Rozwiązanie SAS Group obejmuje profesjonalny lokalizator GPS (montowany na stałe w pojazdach) oraz oprogramowanie SAS Desktop do zarządzania flotą pojazdów. Usługa monitoringu GPS pojazdów oferowana jest w dwóch poziomach abonamentu – ‘Standard’ i ‘Plus’, odpowiednio dostosowane do potrzeb lokalizacji GPS oraz zarządzania flotą. Abonament ‘Standard’ oferuje podstawowe funkcje związane z monitoringiem pojazdów, takie jak bieżące i historyczne raportowanie pozycji, tras, prędkości i miejsc postojów z możliwością ich podglądu na mapach cyfrowych w oprogramowaniu. Z kolei abonament ‘Plus’ zawiera wiele funkcjonalności związanych z zaawansowanym zarządzaniem flotą – raportowanie: zużycia paliwa, analizy tras, analizy postojów (w tym postojów w zdefiniowanych punktach klienta), raporty jazd w czasie pracy i w celach prywatnych oraz przypomnienia od ważnych terminach dotyczących każdego pojazdu (wygasanie ubezpieczeń lub badań technicznych).
„Pomimo, iż cena rozwiązania flotowego ‘Plus’ jest około dwukrotnie wyższa od rozwiązania monitoringowego ‘Standard’ większość klientów (aż 85%) korzysta właśnie z tej droższej opcji. Jest tak dlatego, że przy inwestycji w lokalizatory GPS instalowane w pojazdach (około 120 Euro na pojazd) warto w pełni wykorzystać pełny zakres funkcjonalności zarządzania flotą, który oferuje abonament „Plus” powiedział Adrian Dinu, dyrektor generalny SAS Group.
Wpływ kryzysu na rynek lokalizacji GPS odbił się głównie na kategoriach klientów zakupujących rozwiązania monitoringu pojazdami – „Skutki kryzysu zaczęły objawiać się na naszym rynku w drugiej połowie 2008 roku. Negatywnie odbiły się głównie na zmniejszeniu liczby mniejszych klientów, którzy dotychczas korzystali z naszych rozwiązań GPS online.- np. agenci nieruchomości, firmy developerskie poszukujące oszczędności redukują liczbę pracowników i posiadanych pojazdów. Z kolei większe firmy cieszące się nieco większą stabilnością swoich sektorów poszukują możliwości inteligentnego zwiększania efektywności swoich flot pojazdów oraz redukcji kosztów paliwa i eksploatacji pojazdów jakie zapewniają systemy zarządzania flotą.” powiedział Adrian Dinu.
Poprzez wdrożenie systemów monitoringu GPS  floty pojazdów firmy są w stanie osiągać oszczędności rzędu 20% (szczególnie w zakresie kosztów paliwa) oraz o około 30% zwiększyć efektywność swoich flot pojazdów, dzięki czemu mniej pojazdów jest w stanie realizować zadania dotąd przez większe floty.
Rynek monitoringu GPS floty będzie utrzymać tendencję wzrostową w 2009 r. osiągając przyrost o około 25% stosunku do roku poprzedniego, ponieważ większość firm wdraża zarządzanie flotą w celu bardziej rygorystycznej kontroli kosztów i zmniejszenia wydatków.
"Do 2009 r. zamierzamy osiągnąć łącznie 10.000 aktywnych lokalizatorów GPS, z 6000 w 2008, przy równoczesnym niemal trzykrotnym wzroście obrotów i zachowaniu zyskowności netto na poziomie około 9% ", powiedział Adrian Dinu, dyrektor generalny SAS Group.